Job 26 van 59


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

De belangrijkste taken voor deze functie van administratief medewerker zijn:

- Dagelijks het rooster van de bitumenafdeling bijwerken.

- Inkomende bestellingen verwerken en toewijzen volgens contractuele afspraken.

- Verkoopfacturen opstellen en verzenden.

- Credit- en debitnota's opstellen en verzenden.

- Inkoop- en transportfacturen controleren en verwerken.

- Maandelijks de boekhouding afsluiten en klachten afhandelen, terwijl ook een administratieve opvolging bij klanten, leveranciers en transporteurs wordt gegarandeerd.

Bedrijfsprofiel:

Een gerenommeerd Belgisch bedrijf dat actief is in de sector van de petroleumproducten, met een gevarieerd aanbod van diensten en producten, en een hoge standaard handhaaft op het gebied van kwaliteit en klanttevredenheid.

Jouw profiel

Voor deze functie van administratief medewerker is het nodig:

- Minimaal een bachelordiploma hebben

- Beheersing van het Nederlands, Frans en Engels

- Goede commerciële vaardigheden hebben

- Goed kunnen omgaan met stressvolle periodes en prioriteiten kunnen stellen

- Zeer nauwkeurig zijn in administratief werk

Naast een arbeidsovereenkomst voor een administratief medewerker voor de periode van mei tot oktober, bieden wij vergoeding van reiskosten en een zeer aantrekkelijk salaris gebaseerd op het paritair comité van de petrochemische bedrijven.

  • De magistrale bereiding uitvoeren (producten klaarzetten, wegen, mengen, ...) en vormgeven (zalf, druppels, capsules, ...)

Aanbod

Naast een arbeidsovereenkomst voor een administratief medewerker voor de periode van mei tot oktober, bieden wij vergoeding van reiskosten en een zeer aantrekkelijk salaris gebaseerd op het paritair comité van de petrochemische bedrijven.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht